Trött :*

Åh, blir tokig!
Jag är så avundsjuk på blondinbella, KENZA, och han amir och alla stora bloggare.
Jag vill ju oxå! :D
hihi, kommer väl säkert aldrig ske men man får ju drömma (a).


Juste, min mobil krånglar :O
Kan inte skicka sms och ta emot.
(gäller inte alla)
Men några st blir det så för.
Så om jag inte skulle svara kan det bero på att jag inte kan svara eller ta emot.
Bara så ni vet ;)


Idag sov jag till 12:00 typ.
Gick upp och duschade, och åt.
Sen kollade jag på tv, det handlade om en tjej som vart med i en bilolycka och typ skadade nacken.
Riktigt bra film, synd vare bara att jag inte vet vad den heter :(
Så om någon gullig människa här ute vet det så säg gärna till :)
Drog till bella lite senare och gick upp på stan till donken, tjockade oss lite och drog vidare upp på stan.
Typ, jaa.. tråkigt :D
Sen vare hemåt och kom hem, då hade mamma köpt en grekisk sallad till mig (a)
Tack snälla mamma, fast orkade inta alls mycket. Så nu står den i kylen och väntar på att jag ska bli hungrig.
haha, :D
Ska snart sova, först ska jag nog dricka lite te, käka halstabletter och snyta mig, och ha nässpray och ögondroppar.
Sen kan jag knyta mig ;)
Ne nu ska jag koka te, :D

Pusshej mina gullungar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0