Nattinatti:*

Här sitter stora alfred och ska snart rida bort till halmstad på sin flygande kamel.
- eller inte
.

Det är jag, elise :)
Jag har tråkigt, kanske ni redan har märkt .. eller?
Jag sitter här och skriver blogg, kl är exakt just nu 02:36 :)
Och jag är trött, och flummig :)
Sitter och skrattar åt en apa som är brevid min data,
JA EN LEVANDE APA! :D
oooor not! ;D
en liten gosedjursapa :D som är min kusins egentligen (a)

Idag har jag sovit, haha :)
Sen åkte jag till lager 157 men min broder :)
Mkt nice! ;)
Köpte, två tjocktröjor, två linnen, en långärmad tröja, och tre armband :)
Sen inne i stan köpte jag en fodralklänning (?) en sån med öppen rygg ialf..
och en randing tjyv tröja :)
Gick med bella på stan, hon är bäst att hitta REA-varor :O
Alltså, det är som att hennes ögon drar sig till dom,
det är drf det är jätte bra att gå med henne på stan :)


Nu ska jag snart försöka sova tror jag..
Kanske sitter uppe en stund till, vem vet.
Kanske slömrar jag vid datan om 10 min.
Kanske dör jag om 5?
Kankse ligger jag på golvet och har krampanfall imorgon kl 08:46 prick!
Vem vet?, ingen vet :)
Förutom gud,
ska vi tro på han?
kankse, kankse inte..
jag tvivlar, och ändå ska jag konfirmera mig..
hihih, kankse får jag en anna ställning till gud och jesus och maria,
och allt vad det heter ?
ne, nu ska jag sluta skriva :D
haha, ska inte ta sönder era ögon :)


godnatt bitches!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0