Kom på en sak.. :*

Satt och tänkte på vad jag egentligen skriver om i min blogg.
Jag vet ju knappt det.
Jag skriver inte om mode och kläder direkt.
Inte om alla mina vänner.
Inte om mitt liv direkt.
Vad skriver jag om?
Jo sånt jag tänker på.
Och det här tänker jag på nu :)
Just därför skriver jag om det, försöker vara social på mitt egna lilla sätt ^^
Lyckas jag? :D
haha, jag vet att min blogg inte alls är välkänd.
Kan lova att ingen vet vem jag är,
så jag vill be er om hjälp gott folk.
Ge mig tips, hur ska jag göra för att få upp min blogg så fler kan se den?
Förutom att länka på bilddagboken lixom, haha ^^
Men har ni något förslag? :D Det vore jätte gulligt ;)
Hoppas ni gillar min blogg,
vad kan jag göra bättre?
Vad är redan bra?
Hjälp hjälp, ge mig kritik! ge mig det ni tänker på när ni läser!
Jag vill veta, !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0