gotti :*

Sitter och dricker juice, men päron, apelsin, morot, äpple och citronjuice :D
Hahah, mums :D
Idag har det hänt mycket kan jag lova :)
Orkar inte rabbla upp allt. Kör en liten förkortning ;
Först vaknade man, sen bella.
Sen till tegnerskolan och träffade ; kevin, johan, jesper och robin.. var någon till, men minns ej vad han hette (a)
Jag och namn lixom ^^ haha.
Jag och bella klättrade upp på tak, körde hinderbana och roade oss, alla har en liten barnsida (a)
Bara det att våran är väldigt stor :)
Aja, sen skulle de iväg och köpa cigg.
Då var jag och bella kvar och fjantade oss genom att ta massa kort.
Sen kom dem, och hade tre (?) till med sig.
Och vet inte vad någon heter så.. haha, ja :P
Men dem drog rätt snabbt.
Sen drog, kevin och robin..
Så vare bara jag bella och johan kvar ^^
Drog upp mot stan och gjorde inget ^^
Sen följde vi johan hem, sen till nobel för att möta alex.. (?).
Sen hem :)
Trevlig dag,  haha, och det här skulle vara kortfattat! :D
 
bella, du är bra!

Kyssbabes

Kommentarer
Postat av: Molin

OMG tegner skolan där har ju jag gått :D:D:D

2008-09-29 @ 16:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0