fixar :*

Sitter vid datan nu och plattar håret :)
Typ första gången på evigheter som jag har utsläppt hår :)
Aplåder till mig! :D
haha, kollade mig nyss i spegeln, shit säger jag bara, man kan säga att mit hår var PLATT.
haha, inge volym eller nått, men det fixar jag sen :)
Ska sminka mig och klä på mig, sen är jag redo för utgång :)

Ska vara med bella snart, får se vad vi hittar på :)
Kanske ser någon rolig vattenpöl att hoppa i? :D
eller inte det kanske..
Ska försöka hitta några roliga människor som vill träffa oss kankse?
Vill du, eller du, eller du? :)
isåfall kan ni ju ringa mig :)
0737560311, anledningen till att jag lägger ut min nummer är att jag ändå ska byta snart :)
Så det spelar ingen roll om ni ser det här..

Har haft problem med att ladda upp bilder på min blogg,
bloggen blir ju så tråkig utan bilder ;/
Min blogg är tråkig, usch usch..
Vad ska jag göra åt saken? :D
Hjjjääällpp! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0