Blondera? :*

haha,detta inlägg skulle jag lägga in igårkväll
men det gick inte, så la in det nu!
men tänk att det är från igår ;)




Hahahahaha, jag gjorde världens misstag idag..
Har ju precis slingat håret, eller det var ett tag sen.
Så skulle jag ha silverschampo idag..
Men det vart typ grått, mitt hår alltså (a) Så jag tänkte bleka lite imorgon, (själv).
Pirr pirr, haha tänk om det blir jätte hemskt! :O
Haha, men vad gör det egentligen?
Vem bryr sig lixom, inte jag! :D

Har pratat i tele med världens mysigaste person,
vet inte om jag får nämna hans namn i bloggen så jag gör inte det ;)
Men riktiiiiiiiigt underbar ialf :)
hihih :)

Ja just det,
jag har inte vart i skolan på hela veckan (!!!!).
Sånt är livet ibland ;)
Min hals och jag kommer inte riktigt överens :P
Aja, men ialf, imorse hade min mamma tydligen väckt mig..
Men jag minns inte ett skit!
Det är helt sjukt :O Sen hade hon tydligen ringt med, fast det minns jag inte heller.
Skit skumt :O, eller så skojar hon bara med mig.. eller, vrf skulle hon göra det?
Jag blir rädd för mig själv när det blir så, haha :D

Är riktigt shoppingsugen nu..
Ska köpa nya jeans, och en höstjacka, och lite tröjor,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0