svårt att sova :*

Måste få ur lite grejer
ahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!
.
Okej, jag vill skrika.
Men eftersom det är mitt i natten, så gör jag det på bloggen :D
smart va? ;)

Kan inte sova alls,
bara en jävla massa tankar.
Helt sjukt, visste inte ens att man kan tänka så mycket utan att huvudet sprängs ;o
Vet inte vad jag ska ta mig till, allt blir bara fel! uschan mig.
Ne, ska inte prata om mina problem här inte ^^
Folk kommer bara tro jag vill ha sympati, men det vill jag inte. xD

Ska försöka sova en stund..
Om det går..
Känns som jag kommer dö vilken sekund som helst.
Och nu har morsan börjat med sitt  "du är för smal-snack".
Fast imorgonbitti åker hon till kreta, så slipper tjatet en vecka ialf :
D

Ska försöka sova nu.
Pussssss! <3









Kommentarer
Postat av: thunderstorm

Naaw. krama

Du e sötast din knasboll! :)

2008-10-04 @ 00:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0