ork :*

jag vet inte vad som händer med mig.
jag orkar inte gå upp för trappan hemma! varför?
blir typ anfådd och grejer! det är helt sjukt.
hade så tidigare, och då vare en infektion i kroppen.
den har kanske kommit tebax? orka på på antibiotika-kur igen..
men jaa, sånt är livet. finns inte så mkt att göra åt saken ;P

idag har jag städat, och fick typ vila var tionde minut för jag vart trött.
sinnessjukt sinnessjukt sinnessjukt! aja, sen möblerade jag och pappa om i rummet,
så nu ser det lite anorlunda ut ;D


och nu sitter jag här och deppar, fyfan vad tråkigt det e.
gör mig glad kanske? :D

Kommentarer
Postat av: lejla

palla pencelin ;s ja fick för stark. så tog det bort mina bra bakterier i kroppen så fick ja nåt annat istället ;o sjuuuuukt! men för att få typ lite mer läsare, ta typ mer kort och så. tex nu näru möblerat om ditt rum, TA KORT :D<3

2008-10-12 @ 00:41:59
Postat av: elise

hahaha, min kamera är helt CP! :D<3

2008-10-13 @ 14:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0