Idol :*

Satt och kollade på idol igår, och så säger jag till min mamma att jag vill åka på finalen (lite ironsikt).
Och då säger hon att jag ska kolla om det finns biljetter kvar ;D Och det finns det, så nu har vi bokat
och den 12 dec blire globen, sen dagen efter den 13 shopping, nice va? :D
Någon mer som ska dit?
Vilka tror ni vi får se i finalen?
Själv gissar jag på Alice och Anna,
Alice är min favorit, så grymt bra bra bra ! :D


Haha, jaja :P
Vaknade vid 11:00 idag av att min bror dammsög.
Sen somnade jag om, blev väckt av pappa varannan minut kändes det som.
Sjukt jobbigt, jag vill ju sova! :)
Men nu sitter jag här, ska snart in i duschen :)
Sen vet jag inte vad som händer, ingen lust att dra ut ikväll, vill bara vara hemma och tare lugnt tror jag :)

haha, gjorde om en tunika jag köpte i bulgarien igår,
Här har nu resultatet :




Linnet var tidigare tajtare nertill, lite balongklänning ;D
och nej den går inte precis under rumpan, jag råkar bara ha långa ben på bilden :P
haha erkänn att jag fått lite färg på kroppen ? :D

Kommentarer
Postat av: lejla

du har fan blivit brun ;o hahaha

2008-10-18 @ 17:14:50
Postat av: Amanda

Svar: Åh tack! Så glad jag blir! :D<3

2008-10-18 @ 17:47:13
URL: http://amandasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0