vart tog orken vägen? :*

vill bara be om ursäkt till "anonym" att jag skrev "gay" X antal gånger i ett inlägg, har inget emot homo, använde väl fel ord helt enkelt..




skola idag då,  typ tråkigt som vanligt.
fast kul med vännerna såklart :)
fått en nu tjej i klassen, malin heter hon :D
sjukt fin och snäll tjej :D
<3<3

ska snart upp på stan med bella,
blir att träffa "????" någon..
sen till lager 157.
om mina pengar kommit in än.
lämnade tebax en tröja på ginatricot.
så fick pengarna på kontot igen eftersom jag betalade med kortet.
och du kunde ta upp till EN dag för dom att komma in,
ska kolla nu om de har kommit in :)
men iallafall, ska fixa mig nu,
sen stan/lager.



pusshejjj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0