trött :*

ja, som sagt var det första skoldagen nu efter sommarlovet.
helt dött och trist som vanligt. fy på det.
började 08:10 slutade typ 13:40 .. så ganska bra tider vare ju ialf :)
helt slut och trött nu,
gick om la mig vid 23 tror jag men somnade inte förän vid 01 typ..
sen vare upp kl 07:15 imorse, inte lika kul.
men jag gick upp iallafall :D
haha, juste!
min pappa har väckt mig så himla tidigt hela sommaren nu. (fast jag har ju självklart somnat om)
så jag gick in till han nu på morgonen och sjung :
-när du är gammal vill ingen ha diiiiiiiiig! :D fast det egntligen går typ upp och hoppa, för när du är gammal vill ingen ha dig.
haha, sjung lite fel dåra,
men iallafall så sjung jag det och började skaka på honom.
och jag trodde han skulle bli sur,
men istället började han skratta haha , och sa åt mig att gå till skolan :( haha :D
_______

sen efter skolan så drog jag hem, kolla på tv, åt och lite så.
sen drog jag till bella, och vi stack upp till stan.
skulle köpa lås till skåpet i skolan, så nu är det gjort ialf :)
och nu är jag trött och vill sova, men det ska jag inte göra.
måste trötta ut mig tills jag ska sova ikväll, så jag orkar gå upp i morgon :)
________



Kommentarer
Postat av: Junlong

haha^^ låter inte som du har haft en tråkigt dag XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0