ta't lugnt :*

herregud, nu har jag vaknat kl 15:00 i två dagar !!
skit skönt, bara gå upp, duscha, sen sitta vid datan en hel dag :)
bara sitta i en stor t-shirt och tofflor. det är faktiskt riktigt mys, man behöver sånna dagar ibland.
och nu har jag haft två sånna :)
en till sån sen är det nog. haha, på fredag är jag social igen :)
jag looooovar!
orkar inte skriva så mycket i bloggen just nu, men blir väl ett till inlägg senare ikväll.

haha justdet!
jag fick oväntat besök när jag skulle sova iförrgår,
ett kryp som var helt skumt..
usch usch, försökte blåsa bort det. men det satt där det satt, rörde sig knappt ens :O
haha, :D

 






puss på er sötnosar! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0