skola :*

herregud vad sommarlovet har gått fort.
imorgon är det skola, tråkigt.
fast visst, det ska väl bli kul att träffa vännerna och så :)
fast tycker vi ska liiiiite längre sommarlov, typ 3 år till endast (!) :D

jag har ju vänt på mina dygn så det heter duga, går och lägger mig kl 05:00.
och går upp typ 15:00. hur ska det gå för mig?!
haha, önska mig lycka till , och att jag kommer upp imorgon?
och kan somna ikväll :O
shit!
men det ordnar sig nog... får vi hoppas..


snart ska jag till bella, och hjälpa henne sätt i mitt löshår som hon ska köpa,
tror jag (?) :D
sen blire väl att träffa folk?
haha du vet vad jag menar med folk bella va?;) haha


och nu är det såhär, att jag inte kan ladda upp bilder :O
helt sjukt!
var ju så i början när jag skaffade bloggen oxå. men nu är det så igen.
hoppas det funkar snart :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0