skola :*

hejhejhejhej och åter hej :)

fan vilken dag det vart idag.
inte förns nu vågar du säga något?
jävla idiot! jag bryr mig inte om du tycker jag är en slampa.
en idiot eller ett äckel. jag tar inte åt mig.
jag vet ju själv vad som är sant och inte, right?
det finns ingen anledning till varför jag skulle snacka skit om dig.
så varför skulle jag göra det ens?
men tro inte jag är rädd för dig.
gör vad du vill, slå mig hur hårt du vill, jag skiter i vad du gör!
jag vet fortfarande sanningen iallfall. så jag kommer inte ta åt mig.
USCH!
____________________________________________________

snart ska jag till bella, (tror jag) sen till knuffen, sen träffa rasmus och emil en stund tror jag? ;D
sen äre musikal ikväll!!!!!!!!! YEY.
jag har längtat så mycket!! :D:D hahaah
helt glad ju! :D <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0