puss :*

Tjuuuu sweetnosar :D

igår :
vaknade jag, somnade jag om :D
sen gick jag upp.. tror jag..
aja, skitsamma :D
jag var med bella :) vi gick upp på stan, och kolla läget lite :)
träffade några, och sen drog vi till engelbrektskolan och satt där och pratade.
sen ringde rasmus, så jag snackade med han ett tag<33333333.
sen gick vi til pressbyrån, för jag skulle fylla på mitt kort på mobilen ;)
seeeeen, hurrni! så satt vi oss på en parkbänk -.-
och så kom bellas mamma och skrämde livet ur oss :D
hahahaha :D
och så gick vi till bella och webbade med varandra fast vi satt i samma rum.
för mkt flumm igår, hahahah!
älskar dig bellllaaaiiiis ;D <3
fan vad tråkigt jag skriver.. men orkar inte .. sorryyyy!

idag:
vaknade, har precis duschat.
sitter och snackar med bella på msn :)
mkt kul ;)
senare kommer rasmus och emil tror jag? :D
om dem inte har ändrat sig :P haha :)
men nu ska jag fixa mig och vara osocial för jag kommer dunka musik:)

pusssss!

btw, rasmus är min bebii <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0