Godmorgon mina sköningar :*

Sovit med erica inatt dåra. myyyyys (y'. det gick bra! förutom innan vi skulle somna. då låg hennes ben på mig. annars har jag sovit bra :) hoppas ni med gjort det ;). kommer bilder från igårkväll senare, måste lägga in dom först :)
-

en fråga?
hur fixar man egen "bakrund".
jag har ju en tråkig vit och grå typ?
någon som har lust att förklara? vore supergulligt!
och en till, hur tusan svarar man på kommenrarer, någon som vet det? :D:D

kommer mer inlägg sen :)
puss!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: dina vänner har rätt på ett sätt, det är svårt att förklara. skicka istället den bilden du vill ha som header och den som du vill ha som bakgrund till en vän och be dom göra det åt dig istället. det tar inte lång tid, det borde dom ha tid med.

2008-08-10 @ 13:25:31
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0