finns här! :*

erica, när jag hört vad som hänt med han freddy, visste jag inte vad jag skulle ta mig till! känner inte han. men vet att du gör det, och att ni är ovänner (?) eller tjaffsar. fattade inte riktigt det. men jag vill bra att du ska veta att jag finns här. om du vill prata eller vad som helst! finns alltid här! alltid. kom ihåg det. jag älskar dig gumman, och ta åt dig av orden, för det är inte många jag säger det till!

<3
:'(


jag hoppas verkligen du blir bra killen! känner dig inte, du känner inte mig. vet knappt vem du är. men kämpa! snälla, för allas skull? och för din egen skull! du är för ung för att försvinna nu! :/




just ja, var hos border och hans tjej idag :) han har fyllt, vi åt mat tills vi storkna... hahah.. eller vad det heter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0