20:onde nu tack :*

ge mig tjugonde augusti nu.
behöver mina pengar, är så jäkla shoppingsugen!
måste ha nya skor, de jag har ju är helt pangväck.
de är för stora, är trasiga framme vid tån. men jag måste gå med dessa i några dagar till.
snacka om att skämma ut sig :O
folk tror väl att jag inte har råd med kläder eller nått,
fast det är ju iof sant. haha :)
men snart så , snart så, snaaaaart har jag nya saker i garderoben :)
yes yes yes, bara det att jag inte orkar vänta tills det är dags, vill att det ska vara nu nu nu nu!! :D


______________________________________________________________________________

haha, hittade något jätte kul!
"infoga specialtecken"
haha var bara tvungen att skriva mitt namn,
och här har ni resultatet! :D

εÏιš€ :D:D:D:D:D:D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0